Vozidlo Renault 25 Baccara 2.8 V6





Deník událostí


Tisknutelná verze

2014-09-20 189 200 km Oprava 34 000.00 CZK

Převodovka, servo, kima

Roztržená hřídel v převodovce. Výměna za jinou převodovku z vrakoviště (cena 6500 Kč). Výměna servořízení za jiné z vrakoviště (cena 5500 Kč). Oprava klimatizace (doplnili náplň). Stočení předních i zadních kotoučů. Více o této opravě v sekci Články ...

2014-09-20 177 300 km Oprava 500.00 CZK

Páčka ostřikovačů

Páčka ostřikovačů - dána starší (www.ublondaku.cz).

2014-09-20 Porucha 500.00 CZK

Servo

Překousaná tlaková hadice servořízení od alternátoru. Dal jsem v rámci záruky na opravu do Autoslužby Kukelka. Dali mi novou hadici a kapalinu za 500 Kč. Příčina překousané hadice jim evidentně nedošla. Prostě jen vyměnili hadici a tím to pro ně haslo.

2008-05-05 251 310 km STK / Měření Emisí

STK + emise

stk, emise

2007-05-17 Ostatní 4 784.00 CZK

Nové letní pneu Matador MP42-ELITE 2 195/65 R15 V91

Matador MP42-ELITE 2 195/65 R15 V91, 1196.00 Kč / ks.

2007-05-06 Oprava

Přední náprava - silentbloky atd.

Nové díly: oba silentbloky na spodních ramenech, silentblok držící skrutnou tyč stabilizátoru př. nápravy, tyče stabilizátoru.

2007-04-21 Oprava

Přední náprava - nové čepy, manžety řízení

Nové tyče (s čepy) řízení, nové manžety (vlnovce) řízení.

Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS - pokus o opravu svépomocí

Dnes jsme s Robertem zkusili rozebrat a rozhybat krokové motorky LPG systému. Povedlo se, začal opět vpohodě fungovat. Jsem zvědavý, jak dlouho to vydrží.

2007-03-04 Oprava

Nové čepy přední nápravy

Nové čepy řízení - mezi těhlicí a tyčí řízení, mezi servem a tyčí řízení. Nová manžeta řízení.

2007-03-01 Oprava 1 100.00 CZK

Nové přední brzdové destičky

Koupil jsem v ELITu španělské destičky Roadhouse, stály 1100 Kč. Vždy jsem kupoval Textaar, ale ty stojí 1800 Kč, tak tentokrát jsem chtěl zkusit, jak se jzdí s těmito levnějšími.

Po týdnu ježdění s nimi mám pocit, že při brždění z vyšších rychlostí jsou brzdy mdlé a téměř nebrzdí. Asi už tuhle značku kupovat nebudu, potřebuju z vysokých rychlostí spolehlivě zabrzdit.

2007-02-15 Oprava 5 000.00 CZK

Nový chladič Valeo

Starý chladič začal téci vpravo dole (na straně alternátoru). Ztrácela se chladící kapalina, chladící systém se zavzdušňoval a tlakoval. Po výměně chladiče vše OK.

ZKoušeli jsme také těsnost klimatizace - vypadá to, že je prasklý chladič klimy - syčelo to dost silně z těch míst.

2007-02-13 Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS - Uplatnění reklamace č. 6

firma: AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

Uplatnění reklamace č. 6

PROBLÉM

Volal jsem jednateli společnosti, panu Šmídovi. Sdělil jsem mu, že auto opět nejezdí na LPG. Říkal jsem mu, že mi již 3x měnili řídící jednotku LPG a ptal jsem se, co tedy bude následovat teď. Odpověděl mi, že se ještě může vyměnit po čtvrté, páté, .... Už to naznačilo, že se asi společné dohody nedobereme.

Sdělil jsem, že budu požadovat demontáž LPG systému a uvedení vozu do původního stavu. Na to se mi vysmál.

Bude následovat soudní řešení sporu.

Jezdím dále na benzín a lituji, že jsem kdy na tuto firmu narazil.

2007-02-11 Oprava 5 000.00 CZK

Nový chladič

Nový chladič Valeo z AutoBenex s cca. 35% slevou.

Původní tekl vlevo dole.

Zároveň předělání chladícího okruhu na klasický.

2007-01-15 Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS - Záruční Oprava č. 5

firma: AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

8. (a 9.) cesta do Strakonic - Záruční Oprava č. 5

Tentokrát jsem vůz nechal od 15-18.1.2007 ve Strakonicích s tím, že až to opraví, ať to důkladně prověří, či to funguje. Po dobu opravy mi byl zapůjčen na moji žádost náhradní vůz Fiat Doblo.

PROBLÉM

Po 2 dnech po předchozí opravě ... Nejdříve to z ničeho nic chcípalo během jízdy i na volnoběh. Po dalším dni to už zase nejede to na LPG vůbec.

ZJIŠTĚNÁ PŘÍČINA

Příčina neznámá. Když jsem se ptal, proč se zase mění řídící jednotka a co jí mohlo odpálit pan Pataky mi sdělil, že neví. Ten přístup se mi nelíbil. Nenní přece řešení donekonečna měnit poškozený díl. Měla by se hlavně zjistit příčina problému

ZPŮSOB OPRAVY

Výměna řídící jednotky. Pročišťování krokových motorků, výměna.

PRŮBĚH OPRAVY

Při této opravě jsem poprvé nebyl přítomen, takže nevím, co se s autem dělo. Důvod, proč jsem při opravě byl, že jsem jim auto nechal na předem neurčený počet dní dle toho, jak rychle se jim to podaří opravit a otestovat. Způsob opravy mi jako technicky zaměřenému člověku dával pochybnost o tom, že odstranil příčinu problému a že se nemůže vyskytnout znova.

OPĚT PŘESTALO BRZY FUNGOVAT

Ten den, kdy jsem přijel ze Strakonic vše fungovalo až do večera. Jel jsem na Žižkov a poprvé to zazlobilo když mi to na magistrále poblíž Václaváku chcíplo an PLG. Už jsem tušil, že to začíná opět zlobit. Pak mi to několikrát náhle vyplo i během jízdy. Je to celkem nebezpečné, když nečekaně motor vypne a netáhne.

Po dalších 3 dnech jěždění se to asi na 6 dní uklidnilo. Než pojedu do Strakonic budu to ještě chvíli pozorovat ať můžu sdělit, jak se to chová.

Další den následující to přestalo opět zcela fungovat. Opět zase jezdím už jen za drahý benzín.

2007-01-08 Oprava

Výměna expanzní nádobky

Problém s expanzní nádobkou - napraskla zespoda a štěrbinou stříkala ven chladící kapalina. Dali jsem tam jinou z vínové Baccary z které mám převodovku.

2007-01-04 Údržba - výměna motorového oleje 1 500.00 CZK

Castrol 10W40 + nový filtr

Castrol GTX Magnatec 10W40. Cena 200 Kč za výměnu (na pumpě u ARALu), Olej 1300 Kč. Vešlo se ho tam cca. 6,5 litru.

2007-01-04 Ostatní 7 000.00 CZK

Nové zimní pneu Barum Polaris 195/60R15

Nové zimní pneu jsem koupil ve Slaném.

2007-01-04 Přestavba na LPG 600.00 CZK

LandiRenzo IGS - Záruční Oprava č. 4

firma: AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

7. cesta do Strakonic - Záruční Oprava č. 4

PROBLÉM

Nechce to jezdit na LPG.

Někdy když to na LPG přepnu, jede to. Ale i tak to občas zlobí, že to má jakoby chvilkové výpadky. A na přístrojovce se mi rozsvítí kontrolka lambdy.

Většinou to nefunguje. Když ráno nastartuju v pozici přepínače LPG, rozjedu se po parkovišti, tak nehledě na teplotní snímač, po překročení potřebných otáček se mi to na LPG přepne, ale hned to chcípne.

Je hodně cítit plyn uvnitř auta, když to zlobí.

Zelená kontrolka LPG poblikává často. Tuším, že to znamená, že je někde chyba ?

Když je motor už zahřátý na provozní teplotu, přepnu za jízdy na LPG. Ale to nedělá nic jiného, než že brzdí motorem. Občas to chvíli jakoby z brzdění naskočí a jede, ale to bliká oranžová kontrolka, což si myslím znamená, že to jede tu chvíli na benzín a pak to zase přepne zpět na LPG, které zase opět jen brzdí motorem. Někdy když to člověk zkouší vícekrát přepínat na LPG a zkouší když to brzdí motorem různě přidávat a ubírat plyn, tak se to jakoby začne chytat, ze to tak jako pocukává a pak se to nakonec rozjede a ujedu tak desítky km po dálnici. Pak ale když člověk někde na křižovatce vyřadí a motor běží na volnoběh, tak běží třeba ve 2000 ot-/min. nebo chcípne.

S IGS jsem již problémy stejné měl. Tehdy vyměnili ve Strakonicích řídící jednotku, protože byla údajně vadná. Dále vyměnili blok krokových motorků, protože jeden z nich byl poškozený – nějak se rozpadl, že ventil se oddělil od hřídelky motorku. S tím ECU – nevím, či není problém v tom, že je nahoře těsně pod kapotou, že tam je dost velký horko, jestli se tím nepoškodí ?

Po tom, co mi to opravili, jsem jel ze Strakonic do Prahy. Celou cestu to bylo OK. Ale pak jsem jezdil po Praze a už druhý den to opět začalo zlobit. Je to asi ¾ rou zpátky. Chtěl jsem to tam ještě v záruce odvézt, ale akorát v tu dobu přišla porucha převodovky a auto až do minulého týdne nejezdilo.

Mám tam uplně novou Lambda sondu (tento týden). Nové zapalovací kabely, relativně nové svíčky. na benzín auto jezdí výborně, žádný problém. Kontrolka lambdy se nikdy nerozsvítí.

Když to na LPG dříve jezdilo pěkně, nebyl s tím žádný problém, volnoběžné otáčky byly cca. jako na benzín, nechcípalo to nikdy, nebyly žádné výpadky, pěkně to táhlo (jako na benzín živé), nebyl cítit plyn v autě.

ZJIŠTĚNÁ PŘÍČINA

ZPŮSOB OPRAVY

Opravu prováděl pan Pataky.

Rozebral krokové motorky. VyčisTil a rozhýbal.

Vyresetována řídící jednotka. Nově nastaveny parametry. Nově načtena a vytvořena mapa.

Na pomoc přivolal pana Ročovského. Ten bylo vidět, že tomu rozumí a umí.

Všiml si, že v diagnostickém SW na notebooku ukazuje teplotní čislo skoro 120 stupňů celsia. Což byl údaj nesmyslný. Také ukazoval, že TPS nefunguje správně. Vypadalo to, že TPS začíná reagovat až při hodně sešlápnutém plynovém pedálu. Což nebyla pravda. TPS byl proměřen multimetrem a zjistilo se, že je vpořádku.

Pan Ročovský si také všiml, že by to mohlo být způsobeno tím, že čidlo teploty chladící kapaliny jenž je součástí systému LPG nebylo zřejmě správně ukostřeno - bylo ukostřeno na reduktor (zplyňovač), který byl pouze 2 vruty přišroubován do plechu, který nebyl ukostřen. Takže se ukostřilo na motor a už čidla ukazaovala správné hodnoty.

Za opravu jsem zaplatil 2 hodiny práce po 300 Kč / hod, už jsem měl záruku pouze na díly a ty se neměnily žádné.

PRŮBĚH OPRAVY

Při této opravě jsem byl po celou dobu přítomen na dílně i během jízdních zkoušek a načítání a vytváření mapy za jízdy. Oprava trvala několik hodin a bylo vidět, že si s problémem nevědí rady, jako vždy se opravovalo na principu vyčištění krokových motorků, ověření konektorů, výměna různých komponent systému, znovuvytvoření mapy. Způsob opravy mi jako technicky zaměřenému člověku dával pochybnost o tom, že odstranil příčinu problému a že se nemůže vyskytnout znova.

OPĚT PŘESTALO BRZY FUNGOVAT

5.1.2007 - opět LPG systém přestal fungovat

Ten den, kdy jsem jel s mým, vozem ze Strakonic, kde jsem byl na opravě LPG se mi v půli cestě do Prahy stalo, že mi to parkrát (8x) chcíplo když jsem vyřadil na volnoběh během jízdy. Otočil jsem to a jel jsem nazpět. Ale během cca. 30 km najetých se mi to během jízdy už nestalo. Tak jsem to zase otočil směr Praha doufajíc, že to snad bude vpohodě. Když jsem dojel do Prahy, zlobilo to už na volnoběh téměř pokaždé. Nic moc, muset před každou křižovatkou přepínat na benzín a při rozjezdu na LPG.

Horší to bylo druhý den ráno. LPG systém přestal opět úplně fungovat a chovalo se to přesně tak, jako tomu bylo, než jsem jel na opravu

Protože problémy s LPG systémem jsou již neúnosné a výlety za opravami neúspěšné, zavolal jsem jednateli firmy AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o., panu Šmídovi, a požádal ho, ať navrhne nějaké řešení.

Říkal jsem mu, že pro mě není přijatelné, abych ještě 100x jel na výlet do Strakonic na opravu. Říkal, že to se klidně může stát. S tím jsem rozhodně nesouhlasil a vysvětlil jsem mu, že příště až přijedu, tak až mi budou vůz dávat zpět po opravě, že si budou muset být 100% jistí, že už tam zase nebudu muset druhý den volat, že to opět nefunguje. Na to mi řekl, že tam auto může zůstat déle, pár dní. Souhlasil jsem a vyjádřil své přání, aby mi po tu dobu zapůjčili nějaký náhradní vůz. To evidentně p. Šmída zaskočilo a nevypadalo to, že nějaký vůz k dispozici mají či chtějí zapůjčit.

Co mě nemile překvapilo bylo, že pan Pataky údajně řekl panu Šmídovi, že mi TPS nefunguje. To ale není pravda, protože TPS jsme proměřili s panem Ručínským a fungovalo.

Dnes (8.1.2006) mi pan Šmíd volal, a domluvili jsme se, že ve středu mám zavolat a domluvit se, kdy bych přijel na opravu. Přislíbil mi zapůjčení náhradního vozu po dobu orpavy, že si auto nechají více dní na pozorování a testování.

2006-12-06 Oprava

Už zase jezdí ! Díky Roberte !

Mám v autě vyměněnou převodovku. U té původní se utrhl primární hřídel. Opět. Už dvě převodovky umřely na stejnou závadu. Pravda je, že výkon motoru využívám naplno. I tak by to podle mě mělo být dost nadimenzované a Tohle holt u renaulta špatně vymysleli, konstrukční závada. Slyšel jsem, že prý nejsem sám, kdo měl tento problém, i v jiných vozech, kam se UN1 převodovka dávala, se hřídel utrhl.

Nový zadní tlumič výfuku.

Nové silentbloky a gumová oka výfuku.

Použitý ale dobrý katalyzátor.

2006-02-06 175 530 km STK / Měření Emisí

STK + emise

stk

2006-02-06 Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS - Záruční Oprava č. 3

firma: AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

7. cesta do Strakonic - Záruční Oprava č. 4

PROBLÉM

Nechce to jezdit na LPG.

ZJIŠTĚNÁ PŘÍČINA

ZPŮSOB OPRAVY

PRŮBĚH OPRAVY

Při této opravě jsem byl po celou dobu přítomen na dílně i během jízdních zkoušek a načítání a vytváření mapy za jízdy. Oprava trvala několik hodin a bylo vidět, že si s problémem nevědí rady. Způsob opravy mi jako technicky zaměřenému člověku dával pochybnost o tom, že odstranil příčinu problému a že se nemůže vyskytnout znova.

OPĚT PŘESTALO BRZY FUNGOVAT

Vůz jsem ale odstavil cca. 04/2006 - 10/2006 a jezdil jiným.

Problém s LPG jsem opět začal řešit v 12/2006, na další záruční opravu jsem přijel 4.1.2007.

2006-02-01 Ostatní 900.00 CZK

Dálniční známka

Dálniční známka na rok 2006.

2005-12-30 203 575 km Ostatní 250.00 CZK

Prehozeni kol, vyzuti

250 CZK prace - prehozeni zadnich kol za zimni plechace, vyzuti 4 AL rafku. Pumpa ARAL (kdyz uz menili ten olej, ...).

2005-12-30 203 575 km Údržba - výměna motorového oleje 1 700.00 CZK

Castrol 10W40 + nový filtr

Castrol GTX Magnatec 10W40. Cena 200 Kč za výměnu (na pumpě u ARALu), Olej 1500 Kč. Vešlo se ho tam cca. 6,5 litru.

2005-12-27 203 420 km Oprava 1 524.00 CZK

Brzdové destičky přední

Textar T2138818.325, sada na 2 kola. Koupeno v ELITu.

2005-12-27 203 420 km Oprava 2 551.00 CZK

Brzdové kotouče přední

Brembo 09.5296.10, sada 2 kusů. Koupeno v ELITu.

2005-12-21 202 900 km Oprava

Výměna LP skla a zpětného zrcátka

Výměna LP skla a zpětného zrcátka - při vichřici mi do zrcátka vletěla cedule dopravního značení, zrcátko vyrazilo sklo. Sklo mi dal Robert (díky!) a zrcátko jsem měl doma (ať žijou domácí zásoby dílů).

2005-09-06 191 891 km Oprava

Repase přední nápravy - kompletní

Nové tlumiče (Sachs plyno-kapalinové), všechny nové čepy (na těhlicích), čep řízení, 1x tyč stabilizátoru (pravá), 1x poloosa (levá), manžety řízení.

2005-08-30 191 325 km Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS - Záruční Oprava č. 2

firma: AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

5. cesta do Strakonic - Záruční Oprava č. 2

PROBLÉM

Nejdříve to někdy chcípalo, teď to už nejede vůbec.

ZJIŠTĚNÁ PŘÍČINA

Problém byl v krokovém motorku pro vysoký výkon. Že by Italská kvalita ? A aby toho nebylo málo, tak ještě řídící jednotka nebyla zdravá. Obojí mi ve Strakonicích ochotně v záruce vyměnili.

ZPŮSOB OPRAVY

Výměna řídící jednotky LPG a modulu krokových motorků.

Opravu prováděl pan Pataky.

PRŮBĚH OPRAVY

Při této opravě jsem byl po celou dobu přítomen na dílně i během jízdních zkoušek a načítání a vytváření mapy za jízdy. Oprava trvala několik hodin a bylo vidět, že si s problémem nevědí rady. Způsob opravy mi jako technicky zaměřenému člověku dával pochybnost o tom, že odstranil příčinu problému a že se nemůže vyskytnout znova.

VRACÍM SE Z OPRAVY

Teď už zase Bakařík jezdí na LPG krásně. Jel jsem ze Strakonic do Prahy průměrně 120 km/hod a spotřeba byla neuvěřitelných 7,0 litrů/100 km (dle palubního pořítače).

VÝLET

Když už jsem si zase kvůli této cestě bral celý den dovolenou, opět jsme si s přítelkyní udělali výlet do Strakonic. Oprava ale bohužel trvala několik hodin, takže přítelkyně byla naštvaná. Příště už se mnou nepojede ani když se bude doma nudit.

2005-08-12 Porucha

Startér

Startér přestal točit. Nevím proč. Z ničeho nic. Někdy startuje. Když ne, tlačím a naskakuju. Ach jo. S Robertem jsme zkusili relé (pozůstatek po automatu), tím to nebylo, jinou spínací skříňku, ani tím to nebylo. Teď zkoumáme, či je se na startéru objeví +12V ovládací napětí ... jako naschvál teď zas R25 startuje a ani jednou nezazlobil.

2005-08-09 190 435 km Oprava 2 200.00 CZK

Svíčky, kabely

Nové svíčky NGK (nast. vzdálenost 0,8 mm). Nové zapalovací kabely (AutoBenex).

2005-08-09 190 435 km Údržba - výměna motorového oleje 1 700.00 CZK

Castrol GTX Magnatec 10W40

Castrol GTX Magnatec 10W40. Cena 200 Kč za výměnu, Olej 1500 Kč

2005-08-05 Porucha

Servo

Překousaná tlaková hadice servořízení od alternátoru (už zase). Dal jsem starší hadici o Roberta ze zbytku jeho stříbrného vraku. Bylo to způsobené utrženým silentblokem motoru. Ty byly utržené oba. Jsem přesvědčen, že před opravou v servisu Autoslužby Kukelka silentbloky byly vpořádku. Dal jsem nové silentbloky.

2005-08-02 Oprava 1 300.00 CZK

Vodní pumpa

Výměna vodní pumpy. Ta moje se zadřela. Namontovali jsme s Robertem starší pumpu, kterou mi za 1300 Kč prodal. Na krytu termostatu byl vyražen rok výroby 1996.

2005-05-17 186 500 km Oprava 6 900.00 CZK

Brzdy

Výměna předních i zadních brzdových destiček. Nové lanovody ruční brzdy (nefungovala vůbec). Nová brzdová kapalina. Nové čepy řízení na těhlici.

2005-05-16 Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS - Záruční Oprava č. 1

firma: AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

4. cesta do Strakonic - Záruční Oprava č. 1

PROBLÉM

Vůz na LPG nefungoval jak by měl.

ZJIŠTĚNÁ PŘÍČINA

ZPŮSOB OPRAVY

PRŮBĚH OPRAVY

Při této opravě jsem byl po celou dobu přítomen na dílně i během jízdních zkoušek a načítání a vytváření mapy za jízdy. Oprava trvala několik hodin a bylo vidět, že si s problémem nevědí rady. Způsob opravy mi jako technicky zaměřenému člověku dával pochybnost o tom, že odstranil příčinu problému a že se nemůže vyskytnout znova.

VÝLET

Když už jsem si kvůli této cestě bral celý den dovolenou, aspoň jsme si s přítelkyní udělali výlet do Strakonic. Oprava trvala sice několik hodin, takže přítelkyně moc nadšená nebyla, ale kdo to mohl tušit.

2005-05-13 Oprava

Zapalování

Výměna zapalování. Nefungoval otáčkomněr na přístrojovce. Robert daroval plně funkční zapalování. Robert je dobrý dárce orgánů Roberte, díky.

2005-04-22 Porucha

Chadící kapalina - únik

Ztrácela se pomalu chladící kapalina. Problém byl v plastové baňce poblíž expanzní nádobky. Je ze kusů, uprostřed svařovaná. A v tom sváru byla naprasklá.

2005-03-03 Přestavba na LPG 36 000.00 CZK

LandiRenzo IGS LPG - montáž pokus č. 3

AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

3. cesta do Strakonic - 3. pokus o montáž

Dnes měla být montáž dokončena. Naštěstí se jim konečně podařilo systém oživit. Už jsem ani nedoufal. Pan Pataky nadával na můj vůz, že je špatný, že za to může on. Ve skutečnosti nebyl vůbec problém v mém voze, který jinak na benzín vždy fungoval zcela bezchybně. Údajně byl problém v kabeláži od výrobce.

2005-02-22 Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS LPG - montáž pokus č. 2

AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

2. cesta do Strakonic - 2. pokus o montáž

Dnes měla být montáž dokončena. Díly měli všechny, namontovali je.

PROBLÉM - nebyli schopni za celý den oživit LPG systém, aby fungoval. Ach jo, budu muset potřetí jet do Strakonic, snad už naposledy ....

2005-02-17 175 650 km Přestavba na LPG

LandiRenzo IGS vs. Omegas LPG - montáž pokus č. 1

AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.,

1. cesta do Strakonic - 1. pokus o montáž

Přijel jsem na montáž LPG systému. S panem Patakym jsme byli dohodnuti po telefonu an tom, že se namontuje LandiRenzo Omegas LPG systém. Tento se mi líbil a tak jsem byl rád, že ho tam budu mít.

1. problém - když jsem přijel, pan Pataky mi sdělil, že do mého vozu, který má kontinuální vstřikování se tento systém anmontovat nedá. Škoda. Dobře věděl, než jsem do Strakonic jel, o jaký v§z a motor se jedná. Takže mě nakonec přesvědčil, že nejlepší bude LandiRenzo IGS. Co se dalo dělat, tak nezbylo mi než mu důvěřovat.

2. problém - neměli na montáž všechny potřebné díly, údajně nedorazil kamion kvůli sněhové kalamitě. Stát se může, no holt si bude muset zase vzít dovolenou a udělat výlet ještě jednou.

Důvod, proč jsem si tento systém nechal nainstalovat ve Strakonicích ve firmě AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o.. byl, že i když je to pro mě dost zruky z Prahy, ale jsou autorizovaný servis na montáž LPG od tohoto výrobce a přímo výrobce v Itálii mi je doporučil tady pro Čechy. S Italskou továrnou jsem si vyměnil pár emailů. Jak se později bohužel ukázalo, zvolit tuto firmu byl velký omyl.

2005-02-16 175 500 km Porucha 2 500.00 CZK

Nový rozdělovač, palec

Nový rozdělovač, palec (Elit).

2005-02-16 175 500 km Oprava

Zapalování

Výměna zapalování. Moje na autě selhalo, přestalo úplně fungovat. Hodil jsem tam jedno, co jsem měl doma, ale u kterého nefungoval otáčkomněr na přístrojovce potom.

2005-01-29 172 944 km Údržba - výměna motorového oleje 1 062.00 CZK

Aral 75W hypoidni synteticky - převodovka

3 litry prev. oleje Aral 75W hypoidni synteticky, pri vymene byly 3 litry v prev.

2005-01-24 172 403 km Ostatní 900.00 CZK

Dálniční známka

Dálniční známka rok 2005.

2005-01-24 172 403 km Porucha 39.00 CZK

Výměna pojistky

5A pojistka prepalena u zadniho sterace - byl zamrzly

2005-01-24 172 340 km Ostatní 800.00 CZK

Přihášení papírů na mojí maličkost.

Jeremiasova, P5

2005-01-24 172 340 km STK / Měření Emisí 250.00 CZK

Evidenční kontrola

Plzeňská, Praha 5

2005-01-24 Oprava 1 200.00 CZK

Zkrat v elektrice

Zkrat v elektrice. Ještě, že moje auto nezačalo hořet. Bylo to namále, zkratoval se pár vteřin po startu plusový tlustý kalbel (ve kterém ne neustále 12V) ke startéru o kostru. Uškvařila se mi izolace na mínusovém kabelu k akumulátoru. Závadu našel a odstranil servis v Praze 4 - Pankráci, ulice Na Veselý. Cena opravy byla 500 Kč. Odtah ze Stepanske 700 Kč

2005-01-15 171 000 km Koupě vozu 45 000.00 CZK

Autobazar v Kralupech n. Vltavou

Koupeno v bazaru www.AutoArcha.cz v Kralupech n. Vltavou. Původně za něj chtěli 68.000 Kč, ale nakonec jsem ho koupil za 45.000 Kč, protože z auta zespoda tekl olej, nebylo jasné či ze serva nebo převodovky. To jsem zjsitil když jsem ho nechal zvednout do 2 metrů heverem. Převodovka měla špatný synchron na 3. stupni - při řazení se ozývaly zuby.

Investice celkem: 166 760.00 CZK

Naše auta