Renault Clio I X57, 1. generace





Renault Clio I X57 1

Rok výroby 1990 - 1998

Model: Clio (1990 - ...)

Wikipedia (Clio): http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio

Poprvé se Clio představilo na autosalonu v Paříži v červnu 1990. O rok později získalo titul Auto roku. Vyrábělo se do roku 1998. Kromě Francouzského Štrasburku se montovalo i v čínském Pekingu, indickém Dilí a turecké Burse. Už po roce prošlo prvním drobným faceliftem a o dva roky později druhým. Největší změnou byla nová přední maska a nárazníky. Největší proměnou prošlo v roce 1995. Největší změnou byly nově světlomety. Také byl představen sportovní model RT s výkonem 81 kW.

Motory

  • 1.1 L
  • 1.2 L
  • 1.4 L
  • 1.7 L
  • 1.8 L
  • 1.9 L F-Type diesel I4
  • 2.0 L

Clio Williams

Původní dvouapůltisícová výrobní homologační série byla vyrobena v roce 1993. Obrovská poptávka nakonec přiměla automobilku vyrobit více vozů. Jednalo se vpodstatě o nástupce Renaultu 5 Turbo. Technický základ přebral vůz od výkonnějšího modelu Clio 16V. Výrobu zajišťovala společnost Renault Sport. Závodní Clio 16V Maxi tehdy soutěžilo ve skupině do 2000 cm³ s objemem 1,8 litru. Automobilka tedy došla k závěru, že objem motoru zvýší na rovné dva litry a tím zlepší konkureceschopnost svých vozů. Dvoulitrový motor dosahoval výkonu 110kW. Jméno získal vůz po spolupráci se stájí formule 1 Williams. Williams se však na jeho vývoji nepodílel. Výrobní číslo 0001 obdržel majitel stáje Frank Williams. Tento vůz dodnes stojí v sídle týmu.

První série byla představena na ženevském autosalonu v roce 1993. Na přístrojové desce byly štítky s údajem, o kolikáté vozidlo ze série se jedná. U druhé a třetí doplňující série z let 94 a 95 již tyto štítky nebyly. Všechny vozy byly lakovány modrou barvou Sports Blue 449. Pod výlisem na kapotě se ukrývalo výkonnější sací potrubí a lemy blatníků byly roztažené. Modrý odstín byl použit i jako podklad u přístrojů v interiéru. Kola byla patnáctipalcová Speedline lakovaná zlatou barvou. Oproti sériovému Cliu je model posazen o 35 mm níže. Vůz měl kotoučové brzdy na všech kolech. Druhá série byla navíc vybavena elektricky ovládanými zpětnými zrcátky a byl u ní snížen hluk. Ve výbavě třetí generace se objevilo ABS, střešní okno a za příplatek klimatizace a kožené sedačky. Třetí série byla lakována odstínem Monaco Blue.

Fórum Clio I Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
1.8 rsi 79Kw r.v.96 tovární 1 rostin82
Řazení 1 adejt
Problém s imobilizerem 23 RenaultClio roman
1 let, 11 měsíců
Problém s imobilizerem
Renault Clio 1.2 rok výroby 1993 6 hamoun dosík
3 let, 16 hodin
Renault Clio 1.2 rok výroby 1993
servo 2 ráchel udm
3 let, 10 měsíců
servo
Chiptuning 3 Loslukinos cluzo
4 let, 8 měsíců
Chiptuning
Katalyzátor 1 hamoun
zadní brzdový štít na clio rv92 nemáte? 1 renule
Clio Williams 3 Démon Démon
6 let, 4 měsíců
Clio Williams


Nové téma

Inzerce / Bazar Renault Clio I X57 Vložit nový inzerát


Prodám clio 1 + jedno rozebrané.

Prodám clio 1 + jedno rozebrané.

Foto galerie Renault Clio I X57

Renault Clio I X57
540 x 358 ... 32 KB
2011-02-12  Démon

Manuály Renault Clio I X57  |  Clio Vložit nový manuál

Manuály servisní (6) Přidat

Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
renault automatic transmission manual.pdf Anglicky 1.42 MB 276
e5f e6j e7f e7j engines.pdf Anglicky 384 KB 55
carburettor index of settings sheets.pdf Anglicky 934 KB 74
clio i x57.rar Anglicky 9.13 MB
renault clio servisna manual pl.pdf Polsky 68.3 MB
1990 - 1997 clio workshop manual.zip Španělsky 12.2 MB

Poradna Vložit otázku

Jizda na 3 valce   Dobry den, mam starce jmenem Clio 1.2. r.v. 1995 3 dverak, 40kw a vcera zniceho nic pri jizde skublo zvysily se otacky motoru pak zase byli nizke a od tej doby jede auto asi na 3 valce.Ztratilo vykon, vetsi spotreba, cele se trepe a vydava zvuk jako traktor. Vymeneny svicky, vicko rozdelovace, vzduc......

Nesepne centralni zamykani tedy imobilizer   Dobry den, prosim o radu: po jizde se mi nepodarilo vuz (jako vzdy bez problemu) zamknout pomoci klicku centralnim zamykanim. Hned jsem vyzkousel vymenit baterky v klicku ktery se zda ze fungue protoze dioda vykazuje cinnost coz je videt i prez kameru v telefonu. Bohuzel bez reakce. Starter se toci......

Kapalina do posilovače řízení   Prosím o radu, zda mohu do posilovače řízení mého vozu - Clio I 1,9D použít kapalinu Castrol ATF Dex II Multivehicle.

Spínání el.posilovače řízení   Prosím o info, jak má správně fungovat zapnutí el.posilovač řízení u modelu Clio I - 1,9D.Jde mi o to,zda je správné, že se mi po zapnutí klíčku v zapalování současně se žhavením sepne i el.posilovač řízení.Baterie tím dostává pořádně,,zabrat,,. Neměl by se posilovač spínat až po nastartování?

Manuál - Clio 1,9D   Zdravím, prosím o info,kde bych mohl sehnat manuál (servisní/uživatelský) na můj vůz Clio 1.9D r.výroby 1990?

Odtlakování chladícího okruhu   Prosím o radu jak zajistit odtlakování chladícího okruhu? Po odstavení vozidla mi vždy začne unikat chladící kapalina z některé z hadiček.Místo nemohu zjistit. Jakmile však opatrně odšrubuji víčko nádržky chl.kapaliny,přebytečný tlak z pod zátky unikne do ovzduší a k úniku kapaliny nedochází.Vyměnil......

Naše vozidla Renault Clio I X57 Přidat vozidlo

1996 Renault Clio I X57 1.2

1 fotek

Výkon motoru 40 kW (54 PS) při 5250 ot./min. Maximální rychlost 155 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 149 ccm (70 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil.

1991 Renault Clio I X57 1.9

1 fotek

Výkon motoru 47 kW (64 PS) při 4500 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 870 ccm (114 cui).

1997 Renault Clio I X57

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.

1996 Renault Clio I X57

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.

1995 Renault Clio I X57 1.2

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 200 ccm (73 cui), 4-válec, Řadový, E7J 624.