Články


Renault

2011-03-13 Přečteno: 2 005x

RENAULT CONTRAT 2009 (2005 - 2009)

Renault je víceznačkový výrobce automobilů, který v současnosti působí ve 118 zemích světa.

Globální velikosti dosáhl díky:

  • spojení s výrobcem automobilů Nissan
  • koupí rumunského výrobce automobilů Dacia
  • založení Renault Samsung Motors v Jižní Korei

Téměř 130 000 zaměstnanců společnosti Renault vymýšlí, navrhuje, vyrábí a dodává na trh atraktivní, bezpečná a k životnímu prostředí ohleduplná vozidla.

9. února 2006 představil prezident společnosti Renault Carlos Ghosn plán Renault Contrat 2009, který je založený na třech hlavních závazcích:

  • Kvalita:Nová Laguna bude ve svém segmentu jedním ze tří nejlepších vozů, pokud jde o kvalitu výrobku a služeb.
  • Rentabilita: operativní marže bude v roce 2009 činit 6%.
  • Růst: mezi roky 2005 a 2009 vzroste počet prodaných vozů o 800 000.

Historie

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia. Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

Elektromobil

Elektro mobil je technologickou a environmentální revolucí, která své zvyky nemění, ale zjednodušuje je.

Nový elektro mobil nebude jiný než váš automobil doposud, bude uplně stejný v komfortu a vzhledu. Tento vůz se bude lišit jen ve škodlivosti prostředí. Doposud naše vozi prostředí škodí, ale nový elektro vůz bude mnohem šetrnější k emisím. Tím, že se vůz stane elektro mobilem bude i ve vyšší úrovni.

Tento vůz bude fungovat na elektriku. Stačí, když jej na stanici nebo přímo u nás doma nabijeme.

Vynikající výkon umožněný kombinací technologických inovací.

Dobíjení:

Standardní

  • domácí zásuvka - 220 V - 10 A nebo 16 A
  • doba dobíjení je 6 - 8 hodin 
  • dobíjení v noci

Rychlé dobíjení

  • vysokopaměťová zásuvka - 400 V - 36 A
  • dobíjení 20 až 30 minut

Dobíjení Quickdrop

  • dobíjení prostřednictvím výměny baterie
  • 3 minuty

Modely:

  • modely budou na trhu uvedeny od roku 2011 a 2012
  • budou uvedeny 4 modely - sedan, městský vůz, kompaktní, užitkový automobil

Diskuze o článku Nové téma



Články